Anti-Bullying Day

Anti-Bullying Day

Throughout this week, as we approach International Anti-Bullying Day on May 2nd, our Year 6 students have been engaged in thoughtful reflection on the crucial distinction between being a bystander and an upstander. 

Unanimously, we’ve recognised the pivotal role of being active upstanders in preventing bullying. Hence, we’ve united to create a vibrant mural in our classroom, adorned with diverse strategies to embody the essence of upstanding behavior. 

Together, through our collective efforts, we can foster a culture of empathy and resilience. Won’t you stand with us in this vital mission?

Durante toda esta semana, mientras nos acercamos al Día Internacional contra el Bullying el 2 de mayo, nuestros estudiantes de Año 6 han estado reflexionando sobre la diferencia entre ser un espectador y ser un agente de cambio. 

Unánimemente, hemos reconocido el rol fundamental de ser defensores activos en la prevención del acoso escolar. Por lo tanto, nos hemos unido para crear un mural en nuestra clase, que ilustra las diversas estrategias que pensamos juntos para representar este concepto. 

Juntos, a través de nuestros esfuerzos colectivos, podemos promover una cultura de empatía y resiliencia. ¿No te unirías a nosotros en esta misión vital?