OP Y3

OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams!

OP Y4 Misión imposible - ¡Sorteando los rayos laser!

Primary Olivos, March 2019 - What's going on?

Y4 students had to observe, analyse and make a decision to avoid laser beams. Enjoy this Drama class in which students explored space and body control.

Los alumnos de Año 4 tuvieron que observar, analizar y tomar una decisión para sortear y evitar los rayos laser.
Disfruten de esta clase de Drama en la que los alumnos exploraron el espacio y el control del cuerpo.

OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams! OP Y4 Mission impossible - Avoiding laser beams!