Year 6 Maths - Getting Ready!

Año 6 Matemática - ¡Calentando motores!

Primary Olivos, April 2019 - What's going on?

Check our Year 6 northlanders working in groups to solve very challenging problems collaboratively. They were getting ready to sit for the School Round Maths Olympiad on April 17.
We are very pleased to share that many of them will participate in the Interschool Round next Friday.

Miren a nuestros northlanders de Año 6 trabajando en grupos para resolver desafíos de manera colaborativa. Se estaban preparando para hacer la evaluación de la Ronda Escolar de la Olimpíada Matemática el 17 de abril.
Estamos muy contentos de poder compartir que muchos de ellos participarán en la Ronda Interescolar el próximo viernes.

Year 6 Maths - Getting Ready! Year 6 Maths - Getting Ready! Year 6 Maths - Getting Ready! Year 6 Maths - Getting Ready! Year 6 Maths - Getting Ready! Year 6 Maths - Getting Ready! Year 6 Maths - Getting Ready! Year 6 Maths - Getting Ready! Year 6 Maths - Getting Ready!