Teleconference with Luciano Manfredi

Teleconferencia con Luciano Manfredi

Secondary Olivos, April 2019 - What's going on?

As part of the Anglo Week, during Physics classes, we made a teleconference with Luciano Manfredi, Old Northlander, who is presently studying in the United Kingdom. He told our students that he first started studying engineering in the US but then moved to physics when he realized that his interest was more focused on theory and not that much in solving practical problems. Northlanders had the opportunity to make him some relevant questions about his current work on quantum gravitation.
Thanks Luciano for sharing your experience with us!

Dentro del marco del Anglo Week, durante las clases de Física, realizamos una teleconferencia con Luciano Manfredi (Old Northlander) quien se encuentra actualmente estudiando en Reino Unido. Hablo con nuestros estudiantes y les contó cómo fue su proceso de formación, comenzó estudiando ingeniería en los Estados Unidos pero luego cambió por la carrera de Física cuando se dio cuenta que la teoría le apasionaba más que la resolución práctica de problemas.
Northlanders tuvieron la oportunidad de poder hacerle preguntas relevantes sobre su trabajo actual en gravedad cuántica.
¡Gracias Luciano por compartir tu experiencia con nosotros!

Teleconference with Luciano Manfredi Teleconference with Luciano Manfredi Teleconference with Luciano Manfredi Teleconference with Luciano Manfredi