Intercultural Event 2019.

Evento Intercultural 2019.

Institutional, April 2019 - What's going on?

On of the main attractions of our 2019 Solidarity Kermesse was without a doubt our Intercultural Event. Our international families, together, were one of the highlights of this big event and they marvelously represented the diversity that we treasure here at Northlands; henna make-up; delicious spicy food; seashells; games, many noticeable flags, an amazing raclette and such colourful outfits among other points of attraction.

Everyone joined in our annual international parade with their flags and chanting, but more importantly with a great big smile and full of pride of their origin.

Thanks to each and everyone of these families for sharing a tiny piece of their home with us!

Una de las principales atracciones de nuestra Kermesse Solidaria 2019 fue sin duda el evento intercultural.

Nuestra familias internacionales, unidas, ocuparon un espacio destacado del evento y representaron maravillosamente la diversidad que tanto valoramos aquí en Northlands. En su espacio vimos maquillaje de henna; deliciosa comida picante; Conchas marinas; juegos, muchas banderas de tamaños diversos, una fabulosa raclette y coloridos vestuarios, entre tantas otros puntos de atracción.

Todos se sumaron a nuestro clásico desfile internacional con sus banderas y sus coros, y mas importante con sonrisas y llenos de orgullo de su origen.

Gracias a cada unos de ustedes por compartir un pedacito de sus tierras natales con nosotros!