Outstanding Cambridge - ESSARP Learner Awards

"Outstanding Cambridge - ESSARP Learner Awards"

"Ceremonia de premiación Cambridge - ESSARP"

Secondary Nordelta & Olivos, June 2019 - What's going on?

On June 4, the Outstanding Cambridge- ESSARP Learner Awards was held in the Auditorio Belgrano.
We want to congratulate Northlanders Millie C. and Lucas M. who obtained a High Achievement in Foreign Language Spanish.

The awards celebrate the outstanding academic achievements of secondary school learners in Argentina in the June and November 2018 Cambridge examination series.
The Outstanding Cambridge Learner Awards Programme celebrates the success of learners taking Cambridge examinations in over 40 countries around the world. Cambridge places learners at the centre of their international education programmes and qualifications which are inspired by the best in educational thinking.
The awards also celebrate the achievements of those learners who have been recognised for ‘High Achievement’, based on outstanding performance in subjects which are not yet so widely taken in Argentina.

Congratulations on their effort!

El 4 de junio, se llevó a cabo la entrega de premios de Cambridge-ESSARP en el Auditorio Belgrano. Queremos felicitar a Northlanders Millie C. y Lucas M., quienes obtuvieron el reconocimiento “High Achievement in Foreign Language Spanish”.

Los premios celebran los logros académicos sobresalientes de los estudiantes de secundaria en Argentina en los exámenes de Cambridge de las sesiones de junio y noviembre de 2018. El programa de premiación de Cambridge celebra el éxito de estudiantes en más de 40 países de todo el mundo. Cambridge coloca a los alumnos en el centro de sus programas educativos y certificaciones de reconocimiento internacional los cuales se inspiran en lo mejor del pensamiento educativo. Los premios también celebran los logros de aquellos estudiantes que han sido reconocidos por su "Alto Logro", en base a un desempeño sobresaliente en materias que aún no son tan populares en Argentina.

¡Felicitaciones por su esfuerzo!

Outstanding Cambridge - ESSARP Learner Awards Outstanding Cambridge - ESSARP Learner Awards Outstanding Cambridge - ESSARP Learner Awards Outstanding Cambridge - ESSARP Learner Awards