Welcoming breakfast Y12

Desayuno de bienvenida Northlanders Año 12

Secondary Nordelta, February 2019 - What's going on?

Year 12 students celebrated their Last First School Day with a special breakfast at our Sportshouse!.
It was a fun and emotional day full of joy and celebration!
Northlanders were asked to write on a piece of paper who they would like to thank, and all those heartfelt messages were placed in a jar with the slogan "Live gratefully". To be thankful is a value that we need to reinforce in order to be more conscious of what we have, our opportunities in life and who we are.
Students also reflected, after watching a video, about different attitudes in life, obstacles and teamwork.
By the end of the morning, the students received a message from their parents written on a card that had a t-shirt shape...because we all play for the same team and we want to accompany them in this second half game..their last school year...Year 12.

Recibimos a los Northlanders de Año 12 en su último día escolar con un desayuno especial en el Sportshouse.
Fue un día de mucha emoción, alegría y festejo.
Se les pidió a los chicos que cada uno escriba en un papel a quién querían agradecer por el hecho de estar presentes hoy y todos esos agradecimientos fueron colocados en un frasco que lleva el lema "Vivir agradecidos". Agradecer es un hábito que necesitamos reforzar para valorar aún más lo que tenemos, las oportunidades de la vida, y lo que somos.
También los chicos reflexionaron, a partir de un video, sobre las actitudes de la vida, los obstáculos y el trabajo en equipo.
Al finalizar la mañana, los alumnos recibieron un mensaje de sus padres escritos en unas tarjetas con forma de camiseta...porque todos jugamos en el mismo equipo y queremos acompañarnos jugando este último tiempo, el último año escolar...Año 12.