Year 5 Maths Warm-up!

Año 5 ¡Calentamiento Matemático!

Primary Olivos, April 2019 - What's going on?

Year 5 northlanders worked really hard in class to get ready for the Maths Olympiad School Round held on April 17. After several meetings, in which they worked in teams collaboratively to solve very challenging problems, they sat for a test. We are very pleased to share that many of them will participate in the Interschool Round next Friday.

Northlanders de Año 5 trabajaron mucho en clase para prepararse para la ronda escolar de la Olimpíada Matemática del 17 de abril . Después de varios encuentros en los que trabajaron en equipo de manera colaborativa para resolver verdaderos desafíos, hicieron la evaluación. Estamos muy contentos de poder compartir que muchos de ellos participarán en la Ronda Interescolar el próximo viernes.

Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up! Year 5 Maths Warm-up!