Global ALS Awareness Day

"Global ALS Awareness Day"

"Día Mundial contra la ELA"

Secondary Olivos, June 2019 - What's going on?

As part of their CAS project, a group of Year 12 Northlanders, teamed up to raise awareness on ALS (Amyotrophic Lateral Sclerosis) at School, by playing Q&A quiz games with other Students and members of Staff.
Every year the International ALS Association celebrates 21 June as the global day of recognition of ALS – a disease that affects people in every country of the globe.

En el marco de su proyecto personal de CAS, un grupo de Northlanders de Año 12 trabajaron para crear conciencia sobre ELA (Escleorosis Lateral Amiotrófica) en la escuela, junto con otros estudiantes y el staff realizaron juegos de preguntas y repuestas.
Cada 21 de junio la asociación ELA celebra el Día Mundial contra la ELA, una enfermedad que afecta a las personas en todos los países del mundo.