Argentine Maths Olympiad - Ñandu

Olimpíada Matemática Argentina - Ñandú

Primary Nordelta & Olivos, May 2018 - What's going on?

School Round
Congratulations to all those Year 5 and Year 6 students who took part in the First Round of the Ñandu Argentine Maths Olympiad on 19 April. Well done for being risk takers and trying something challenging!!

Inter-School Round
47 students passed onto this round, started training after school hours and sat for the test on Thursday May 10th.

Zone Round OMA Ñandú
On Friday June 22 the following Y5 and Y6 students participated in the Zone Round of the Argentine Maths Olympic Ñandú at Colegio Los Molinos.

Year 5 (Olivos Site): Vicente A. - Federico B. - Ignacia G. - Miguel K. - Victoria L.- Tobías M. - Francesca P. - Benjamín P. - Valentina S.- Bruno S. - Casiana S. - Sol T. - Frida V.

Year 6 (Olivos Site): Lola M. - Olivia R. - Ana V. - Agostina B. - Violeta D. - Martina N. - Martín Q. - Henry J.

We will soon share results!! Congratulations to all of you!!

Certamen escolar
Felicitaciones a todos los alumnos de Año 5 y Año 6 que participaron en la Primera Ronda Escolar de la Olimpíada Matemática Ñandú el jueves 19 de abril. ¡Han sido audaces para enfrentar el desafío de realizar algo nuevo!

Certamen Inter-escolar
47 alumnos pasaron a esta ronda, comenzaron el entrenamiento después de hora y realizaron la evaluación el jueves 10 de mayo.

Certamen Zonal
El viernes 22 de junio, los siguientes alumnos de Año 5 y Año 6, participaron de la ronda zonal de la Olimpíada Matemática Argentina Ñandú en el Colegio Los Molinos.

Año 5 (Olivos): Vicente A. - Federico B. - Ignacia G. - Miguel K. - Victoria L.- Tobías M. - Francesca P. - Benjamín P. - Valentina S.- Bruno S. - Casiana S. - Sol T. - Frida V.

Año 6 (Olivos): Lola M. - Olivia R. - Ana V. - Agostina B. - Violeta D. - Martina N. - Martín Q. - Henry J.

Pronto compartiremos los resultados. ¡Felicitaciones a todos!

Certamen Zonal Certamen Zonal Certamen Zonal Certamen Zonal