Literature Contest organised by Concejo Deliberante in Vicente López

Concurso Literario del Concejo Deliberante de Vicente López

Primary Olivos, December 2018 - What's going on?

We are very happy to share that twenty-five Y5 and Y6 students took part in the Third Literauture Contest "Tell me a story", organised by Concejo Deliberante in Vicente López, destined for students of schools in the district.

We congratulate all students who took part in the competition, 8 students who obtained a Mention: Luisa B., Martina N., Olivia R., Paloma R., Lola M., Kala N., Isabella T., Amalia S. N. and, especially, Emma GP from Y5A for winning the first prize of the contest in her level, with her story: "Fiona, my story"

Stories that obtained awards are included in a book published as a result of this contest. Samples of this book can be found at our School Library.

The PC Emma won for her school will be donated to Centro Educativo Complementario La Loma.

Nos alegra compartir la noticia de que veinticinco alumnos y alumnas de Año 5 y de Año 6 participaron del Tercer Concurso Literario “Contame un cuento”, convocado por el Honorable Concejo Deliberante de Vicente López y destinado a estudiantes de las escuelas del municipio.

Felicitamos a todos los que participaron, a las ocho alumnas que obtuvieron menciones: Luisa B., Martina N., Olivia R., Paloma R., Lola M., Kala N., Isabella T., Amalia S. N. y, en particular, a Emma GP, de Año 5A, quien ganó el primer premio del concurso en la categoría correspondiente al nivel de la escuela primaria con su cuento “Fiona, mi historia”.

Los cuentos premiados se incluyen en el libro publicado como resultado del concurso, del que se han entregado ejemplares a la biblioteca del colegio.

La PC que ganó Emma para el colegio será donada al Centro Educativo Complementario La Loma.