Literacy Week

Semana Literaria

Primary Olivos, September 2018 - What's going on?

Our Literacy Week took place from September 3 to September 7. Considering 200 years of Mary Shelley´s first publication of her most famous novel, Frankenstein, which became a terror genre referent, the main theme this year was “Scary Stories”. There were different games, storytelling and workshops that week. Year 1, Year 2 and Year 3 children were invited to come to School in their pajamas or nightgowns, with a torch, a teddy bear and a blanket. Staff memebers welcomed them to School in different scary outfits each day of the week. Enjoy the pictures!

Nuestra Semana Literaria ocurrió la semana del 3 al 7 de septiembre. A propósito de los 200 años de la publicación de la novela de Mary Shelley, Frankenstein, que fue referente del género terror, el tema central este año fue “Cuentos de Miedo”. Tuvimos diferentes juegos, narraciones orales y talleres durante esa semana.
Los alumnos de Año 1, Año 2 y Año 3 fueron invitados a asistir al Colegio en pijamas, con una linterna, un peluche y una manta.
Miembros del Staff los recibieron cada mañana vestidos de diferentes personajes de miedo. ¡Esperamos que disfruten de las fotos!