2nd Commendation Assembly

Segundo Commendation Assembly 2018

Primary Olivos, November 2018 - What's going on?

We are very proud of the students who received Commendations on November 7 for showing the attributes of the IB Learner Profile. PE Colours, Music and Drama pins were also given out.
Commendation Assembly is the perfect opportunity to promote excellence and to reward outstanding achievement in behaviour, attitude towards learning or pieces of work.

We were delighted with a violin performance of some Year 2, Year 3 and Year 6 Northlanders, who were conducted by their teacher Ángela Fernández.
Mr. Coulson addressed the audience; and we all sang our School Song.

Estamos muy orgullosos de los alumnos que recibieron Commendations el 7 de noviembre último, por demostrar los atributos del perfil del alumno IB.
También se entregaron PE Colours, Music y Drama pins.
Commendation Assembly es la oportunidad perfecta para promover la excelencia y premiar logros sobresalientes en comportamiento, actitud hacia el aprendizaje o trabajos.
Algunos Northlanders de Año 2, Año 3 y Año 6 nos regalaron un pequeño concierto de violín, dirigidos por su profesora, Ángela Fernández.
El Sr. Coulson compartió unas palabras con todos; y cantamos juntos el himno del Colegio.