Torneo Metropolitano O.M.A. Ñandú

2nd Sub-Champion and Mentions - Provincial Tournament Ñandú Argentine Maths Olympiads

Segunda Sub-Campeona y Menciones - Torneo Metropolitano O.M.A. Ñandú

Primary & Secondary - Nordelta & Olivos, August 2018 - What's going on?

We congratulate all Y5 and Y7 students from both Nordelta and Olivos who were invited to take part in the Ñandú Argentine Maths Olympiads Provincial Tournament due to their high performance in the inter-school and zone rounds of the competition.
Congratulations María S. from ON Y5, 2nd Sub -Champion of this Tournament in the first level!! Congratulations Miguel K from OP Y5, Ignacio V from OS Y7 and Agustina V. from OS Y7 on the Mentions obtained in the first and third levels.

Felicitamos a todos los alumnos de Año 5 y Año 7 de Olivos y Nordelta que fueron invitados al Torneo Metropolitano de la Olimpíada Matemática (O.M.A.) Ñandú debido a su alto desempeño en las rondas inter-escolar y zonal del certamen.
¡¡Felicitaciones a María S. de NP Y5, Segunda Sub-Campeona del Torneo Metropolitano en el primer nivel!! ¡¡Felicitaciones a Miguel K de OP Y5, Igancio V de OS Y7, y a Agustina V de OS por las Menciones obtenidas en el primer y tercer nivel!!