New Families’ Breakfast

Kinder 5 visits School House

Sala 5 visita School House

Kinder Nordelta & Olivos, March 2018 - What's going on?

Olivos and Nordelta Kinder 5´s celebrated Founder´s day together by sharing a traditional "English tea". They visited the Olivos grounds and the old "School house" and they met our headmaster, Mr James Coulson who talked to them about British traditions and customs. As part of our celebrations the children recited nursery rhymes, learnt about the history of the School and celebrated Friendship by playing together.
Today we truely honored our School motto, Friendship and Service".

Festejamos en forma conjunta las Salas de 5 de ambas sedes el día de nuestra fundadora compartiendo un tradicional té inglés. Visitamos el predio de Olivos, incluyendo la casa original, conversamos con nuestro Director general, Mr. James Coulson quien nos habló sobre las tradiciones y costumbres de su país. Además, recitamos rimas tradicionales británicas, aprendimos sobre la historia del colegio y celebramos nuestra "Amistad" jugando todos juntos. Hoy honramos el lema del colegio "Friendship and Service".