Tradition Day

Día de la Tradición

Nordelta & Olivos, November 2018 - What's going on?

On 11 November, Argentina celebrated "Tradition Day".
Northlanders participated in different activities by recreating and remembering our culture and tradition, with colourful costumes, traditional dances, "mate" and typical Argentinian food.
At Kinder Nordelta, Northlanders danced tango and Walter Romero (Head of Language) performed "Naranjo en flor".
At Primary and Kinder Olivos, the community shared break time together. Year 2 and Matilda W. (Y4) delighted us singing "Fuego en Anymaná".

All Northlanders had an amazing time together!

El 11 de noviembre, Argentina celebró el Día de la Tradición.
Toda la comunidad disfrutó de diferentes actividades para recrear y recordar nuestra cultura y tradición, con trajes coloridos, bailes tradicionales, mate y típicas comidas argentinas.
En Nordelta, el Nivel Inicial bailó tango y Walter Romero, nuestro Director del Dto. de Lengua, cantó “Naranjo en flor”.
En Olivos, el Nivel Inicial y Primaria compartieron un recreo juntos donde northlanders de Año 2 y Matilda W. de Año 4 interpretaron “Fuego en Anymaná”.

¡Toda la comunidad Northlands compartió un increíble momento juntos!