Playing areas modified

Cambiamos los espacios de juego

Olivos Kindergarten, May 2019 - What's going on?

The Olivos Kindergarten celebrated it´s 30TH ANNIVERSARY, we had the front playground modified in order to have a challenging, attractive and child-proof space to play, enabling socialization, the development of motor skills and creativity.

Con motivo de festejar los 30 años del Kindergarten, se refaccionó el patio de adelante buscando ofrecer un lugar seguro, desafiante y atractivo que habilite la socialización, el desarrollo motor y la creatividad en nuestros niños.