June 20 – Flag Day

20 DE JUNIO Día de la bandera

Kindergarten Olivos, June 2018 - What's going on?

On June 18, Northlands Kindergarten Olivos Site commemorated the creation of the Argentinian flag by performing a small act in which Kinder 4 morning shift (BEES) performed and act were they expressed themselves using ribbons and sang a song.

All the classrooms helped build a huge flag, using different techniques, which can be found as from today in our hall.

We invite you to see how everything turned out, remembering always the importance of paying respect to our national symbols.

El lunes 18 de junio, en el jardín de Infantes de olivos se conmemoró la creación de la bandera argentina con un pequeño acto en el cual la sala de 4 años del turno mañana (BEES) realizó una expresión corporal con cintas y cantó una canción. Entre todas las salas, se preparó una gran bandera argentina utilizando distintas técnicas grafo plásticas que se encuentra hoy en el hall del jardín.

Los invitamos a ver lo que pasó recordando siempre la importancia de hacer honor a nuestros símbolos patrios.

June 20 – Flag Day June 20 – Flag Day June 20 – Flag Day June 20 – Flag Day June 20 – Flag Day June 20 – Flag Day June 20 – Flag Day June 20 – Flag Day