Sevice Learning Programme, A day in Las Tunas

Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas"

Programa de Aprendizaje en Servicio “Un día en Las Tunas”

Secondary Nordelta, November 2018 - What's going on?

On Saturday 3rd November, the school organised a community work day in Las Tunas as part of our Service Learning Programme. Staff and Y7 to Y11 Northlanders helped the community by painting the house that Fundación Nordelta owns in Las Tunas.

El sábado 3 de noviembre, el colegio organizó una jornada en Las Tunas, como parte de nuestro programa de Aprendizaje en Servicio.

Docentes y Northlanders de Año 7 hasta Año 11 realizaron tareas de pintura en la casa que la Fundación Nordelta posee en Las Tunas.

Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas" Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas" Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas" Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas" Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas" Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas" Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas" Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas" Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas" Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas" Sevice Learning Programme, "A day in Las Tunas"