World Arbor Day

Día Mundial del Árbol

Primary Nordelta, August 2018 - What's going on?

To celebrate the World Arbor Day, members of the Green Patrol students made a beautiful tree out of recycled material and old newspaper, and prepared an exhibition that was presented in some classrooms about trees and how to take good care of them, emphasizing the importance of recycling to preserve them.

Para celebrar el Día Mundial del Árbol los alumnos que integran la Green Patrol confeccionaron un lindísimo árbol con objetos reciclados y diarios viejos y prepararon una exposición que presentaron en algunas aulas sobre los árboles y cómo cuidarlos, destacando la importancia de reciclar para preservarlos.

World Arbor Day World Arbor Day World Arbor Day World Arbor Day World Arbor Day World Arbor Day World Arbor Day World Arbor Day World Arbor Day