Green Patrol Activity

Actividad del Green Patrol

Primary Nordelta, October 2018 - What's going on?

Green Patrol girls made a short exposition about recycling in Year 2B. They showed Northlanders the different trashcans that we have at school and the purpose of each one. Finally, they gave them a scheme drawn by themselves representing the cans, with their colours and functions.

Las chicas del Green Patrol dieron una charla en Año 2B sobre reciclaje, donde les mostraron a los alumnos cuáles son los distintos cestos que hay en el colegio para la correcta separación de residuos y para qué sirve cada uno. Al finalizar la charla les dejaron un esquema hecho por ellas mismas para que lo tengan en el aula, donde representaron los diferentes cestos, con sus colores y funciones.

Green Patrol Activity Green Patrol Activity Green Patrol Activity Green Patrol Activity Green Patrol Activity