Year 6 Friendship Day

Friendship Day Año 6

Primary Nordelta, May 2018 - What's going on?

As part of our Personal and Social Education Programme (PSE) and in accordance to our School motto “Friendship and Service”, we celebrated a Friendship Day for Year 6 students that took place on Friday May 18 at our sports field in Nordelta.
This was an excellent opportunity for our students to spend a morning sharing activities, which helped them to strengthen their bonds of friendship.

Como parte de nuestro Programa de Educación Personal y Social (PSE) y en línea con el lema del Colegio “Amistad y Servicio”, organizamos un “Friendship Day” para los alumnos de Año 6 que se llevó a cabo el viernes 18 de mayo en nuestro campo de deportes en Nordelta.
Fue una gran oportunidad para que los alumnos puedan compartir una mañana de convivencia y así fortalecer sus vínculos de amistad.