Year 2C – Flashlight Fridays

Año 2C – Viernes de Linternas

Primary Nordelta, August 2018 - What's going on?

In order to promote the love and importance of reading, Year 2C has started a new routine to make reading more fun. The purpose of Flashlight Fridays is to get students excited about reading independently and enjoy reading in a new and fun way. Thus, on Fridays, Y2C turns out the lights and uses flashlights to read books from our class library!

Para fomentar el amor a la lectura y su importancia, Año 2 C ha iniciado una nueva rutina para hacer que la lectura sea más divertida: los Viernes de Linternas. En este día apagamos las luces y leemos los libros de nuestra biblioteca con linternas. El propósito es hacer que los alumnos se sientan entusiasmados con la lectura independiente con un agregado de diversión.