Dance Break for all!

¡Recreo con Dancing para todos!

Primary Nordelta, May 2018 - What's going on?

In Primary Nordelta, Thursdays’ breaktime has become an excellent opportunity to learn a new choreography or to demonstrate dancing skills…
Students, teachers and heads, all together we share this happy moment!

En Nordelta Primaria, los recreos de los jueves se transforman en una excelente oportunidad para aprender alguna coreografía nueva o demostrar las habilidades de baile… Alumnos, maestros y directivos, ¡todos compartimos este alegre momento!

Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all! Dance Break for all!