Swimming Team – American Challenge

Equipo de natación - Desafío Americano

Secondary Nordelta & Olivos, May 2019 - What's going on?

On Sunday May 26, Secondary Students, Alumni and Staff participated in the AMERICAN CHALLENGE CUP. This Relay Race format consists of teams of 4 swimmers who participate in 50 metre relays, each 30 minutes long. At the end, the total number of metres per team are summed up.

We'd like to share the results:
Northlands Kids mixto: 1st place
(Amicie V., Lucia P., Ion H. y Alexia U.)
Northlands International: 1st place
(Sixtine V., Domitille V., Lucio R. y Tomas S.)
Old Northlands: 2nd place
(Nicolás B., Juan Martin E., Tomas S. y Tomas Fernandez S.)
Northlands Senior mixto: 3rd place
(James Coulson, Jorge Rey, Laura Price y Verónica Perez Cardiello)
The institution that obtains the highest scores in the championship will be the winner. There are three more dates left.

We want to congratulate Northlanders, Alumni and Staff who participated representing the School.

El domingo 26 de mayo los alumnos de secundaria, exalumnos y el equipo senior de natación participaron en el abierto de natación, llamado DESAFIO AMERICANO.
El mismo consiste en equipos formados por 4 nadadores donde participan en relevos nadando 50 mts cada uno durante un tiempo de 30 minutos. Al finalizar se suma la cantidad de metros totales de cada equipo.

Les compartimos los resultados:
Northlands Kids mixto: 1 puesto.
(Amicie V., Lucia P., Ion H. y Alexia U.)
Northlands International: 1 puesto.
(Sixtine V., Domitille V., Lucio R. y Tomas S.)
Old Northlands: 2 puesto.
(Nicolás B., Juan Martin E., Tomas S. y Tomas Fernandez S.)
Northlands Senior mixto: 3 puesto.
(James Coulson, Jorge Rey, Laura Price y Verónica Perez Cardiello)

El campeonato consta de tres fechas más en el año donde se consagrará ganadora la institución que obtenga los mejores resultados de las 4 fechas.
Felicitamos a los alumnos, ex-alumnos y staff que participaron representando al Colegio.