ADE TRIATHLON

Torneo ADE TRIATLON

Primary & Secondary, Nordelta & Olivos, October 2018 - What's going on?

On 5 & 6 October, Y4 to Y7 Northlanders participated in the ADE TRIATHLON at Balmoral School.

"We spent a wonderful day with the team. We are really proud of the work and commitment of our students as well as the teachers, plus we obtained excellent results in the different categories."

5 October Results:

Year 4 Women - 2nd place

Year 4 Boys - 2nd place

Year 5 Boys - 3rd place

Overall Women - 1st place

Overall Boys - 2nd place

6 October Results:

Year 6 Women - 2nd place

Year 6 Boys - 1st place

Year 7 Women - 1st place

Year 7 Boys - 3rd place

Overall Women - 1st place

Overall Boys - 1st place

El jueves nos presentamos en el colegio Balmoral de Lomas de Zamora con nuestros alumnos de años 4 y 5 y el viernes con Años 6 y 7. Pasamos una jornada maravillosa en equipo, realmente estamos muy orgullosos del trabajo y compromiso tanto de los alumnos como de los profesores y como resultado obtuvimos excelentes logros en las distintas categorías.

Resultados 5 de octubre:

Año 4 Mujeres 2dos

Año 4 Varones 2dos

Año 5 Varones 3ros

Overall Mujeres 1ero

Overall Varones 2dos

Resultados 6 de octubre:

Año 6 Mujeres 3ros

Año 6 Varones 1eros

Año 7 Mujeres 1eros

Año 7 Varones 3ros

Overall Mujeres 1eros