EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata

Coro de EP2: Encuentro ENCANTAR en Mar del Plata

Nordelta & Olivos Primary, October 2018 - What's going on?

From October 1 to 3 the Primary Choir (Olivos and Nordelta) participated in the "ENCANTAR" Choir Festival, held in Mar del Plata. Our Northlanders participated with three songs: "Glorious", "The Climb" theme by Miley Cirus and a QUODLIBET of children´s song.
Words from our student Emma W.: "We enjoyed sharing the magic that music offers us. We arrived at the Gran Hotel Santa Teresita, and the first thing we did was to sing our School Anthem. Despite being Year 4, Year 5 and Year 6 Olivos and Nordelta, we are all NORTHLANDERS. That day we went to bed anxiously waiting for THE BIG day. Together with Sixto and Belén who accompanied in piano, we finally sang our songs! They came out great and we had a lot of fun. When all the schools finished their exhibition, we sang altogether "MUSIC". We returned to the hotel very happy, but sad at the same time because we had to prepare our trip back. On our last night we participated of the "Here We Are" celebration,in which each school performs a song. It was really an incredible and beautiful experience. We loved it. We had a great time, it was the best tour!”

Del 1 al 3 de octubre, el Coro de Primaria (Olivos y Nordelta) viajó a Mar del Plata para participar del ENCUENTRO CORAL “ENCANTAR”. Nuestros Northlanders participaron con tres canciones: “Glorious”, “The Climb” un tema de Miley Cyrus y un QUODLIBET de canciones infantiles.
Palabras de nuestra alumna Emma W.: “Disfrutamos de compartir esa magia que lleva adentro la música. El primer día llegamos al Gran Hotel Santa Teresita, lo primero que hicimos fue cantar todos juntos el Himno del colegio, porque a pesar de ser Año 4, 5 y 6, Olivos y Nordelta, todos somos NORTHLANDERS. Esa noche nos fuimos a dormir ansiosos esperando EL DÍA. Junto a Sixto y Belén, que nos acompañó en el piano, ¡finalmente pudimos cantar nuestras canciones! Salieron buenísimas, y nos divertimos mucho. Cuando todos los colegios terminaron sus exhibiciones, todos juntos cantamos “MUSIC”. Volvimos al hotel súper contentos, y a la vez tristes porque teníamos que prepararnos para la vuelta. Pudimos disfrutar al máximo la última noche, con el HERE WE ARE (un baile que prepara cada colegio). La verdad fue una experiencia increíblemente hermosa. Nos encantó. La pasamos genial, ¡Fue la mejor gira!”

EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata EP2 Choir: ENCANTAR Choir Festival, in Mar del Plata