New Families’ Breakfast

Desayuno de Familias nuevas

Nordelta & Olivos, March 2019 - What's going on?

Every year we welcome our new families with a special breakfast. Kinder, Primary and Secondary families who have recently joined our community are introduced to the Northlands spirit and team. We wish them all the best in this inspiring school life journey!

Cada año damos la bienvenida a nuestras nuevas familias con un desayun especial. Las familias de Nivel Inicial, Primaria y Secundaria que se suman a nuestra Comunidad son introducidas al espíritu y equipo de Northlands. ¡Les deseamos lo mejor en este inspiracional recorrido de aprendizaje!.