History Field Trip

Viaje de estudios de historia

Secondary Olivos & Nordelta, January 2019 - What's going on?

"This January, 40 intrepid Northlander souls launched themselves into the frozen wastes of Russia, following in the footsteps of so many adventurers. In Moscow Y10-Y12 students marveled at the Kremlin's diamond collection, delved 18 floors underground into a nuclear bunker, and enjoyed a military museum full of MIG fighters in deep snow.
The towns outside Moscow brought relaxation; a sleigh ride, sledging, and painting matryoshkas. Finally we took a high-speed train to St. Petersburg to see the Imperial glory of the Tsars. Rasputin looked threatening, gold covered every surface, and the Hermitage amazed."

Stephen Melton, History Teacher

“Este enero, 40 intrépidas almas Northlanders se lanzaron al congelado desierto de Rusia, siguiendo los pasos de tantos aventureros. En Moscú, los estudiantes del Año 10 a Año 12 se maravillaron con la colección de diamantes del Kremlin, se sumergieron 18 pisos bajo tierra en un búnker nuclear y disfrutaron de un museo militar lleno de combatientes MIG.

Las ciudades fuera de Moscú trajeron la relajación; paseos en trineo, y una pintada de matryoshkas. Finalmente, tomamos un tren de alta velocidad a San Petersburgo para ver la gloria imperial de los zares. Rasputín parecía amenazador y el oro cubría todas las superficies incluyendo el asombroso Museo Hermitage". Stephen Melton, Docente de Historia.