ART at NORTHLANDS

Secondary Nordelta & Olivos, September and October 2018 - What's going on?

Our annual Vernissage is an opportunity for Northlanders to have a Solo Art Exhibition fostering self-confidence and pride while sharing their masterpieces with the Community. They are also accompanied by groups of Theater Arts and Music. Our IB Visual Art students gave us a glimpse of their creative talent at ART AT NORTHLANDS 2018. Take a look at their incredible work!.

Nuestro Vernissage anual es una oportunidad para el Northlander de tener una exposición de Arte individual fomentando la confianza en sí mismo y recibiendo con orgullo los comentarios de la Comunidad, acompañados de grupos de Teatro y Música. Nuestros alumnos de Artes Visuales IB mostraron su talento creativo en Art at NORTHLANDS 2018. ¡Miren sus increíbles obras!.