25 May celebration

Celebración del 25 de mayo

Kinder Olivos, May 2018 - What's going on?

The Kindergarten celebrated the "25 de mayo" (festivities that conmorate the first "agentine" government) by inquiring into traditional games and songs.

On Thursday 24th, the children shared with the community some of the songs and games they learnt and played at, throughout the previous weeks. We have shared with you some pictures we took that day so you can peep into what happened….

El Nivel Inicial celebró el "25 de Mayo" (primer gobierno patrio) indagando sobre juegos y canciones tradicionales.

El jueves 24 de mayo los niños compartieron algunas canciones y juegos que aprendieron las semanas previas, con la comunidad. Les compartimos algunas fotos que sacamos para que puedan espiar un poco lo que pasó....