Northlands' Swim team

Equipo de Natación de Northlands

Institutional - What's going on?

Our Northlands' swim team participated in the second date of the American challenge in the Urquiza Tennis Club Pool on 24 June.
Northlands’ teams were represented by students, teachers and parents who ranked first in their categories.

Congratulations to all the swimmers who successfully represented our institution, being able to strengthen the team spirit of our community.

Queremos compartirles que el día 24 de junio el Colegio participó en la segunda fecha de desafío americano en la pileta del club de tenis Urquiza.
Los equipos de Northlands fueron representados por alumnos, padres y docentes quienes clasificaron en primer lugar en sus categorías.

Felicitamos a los nadadores por representar con éxito a nuestra institución, pudiendo fortalecer el espíritu de equipo de nuestra comunidad.

Northlands' Swim team  Northlands' Swim team  Northlands' Swim team  Northlands' Swim team  Northlands' Swim team  Northlands' Swim team  Northlands' Swim team  Northlands' Swim team