Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success.

Nuestra Kermesse y evento Intercultural 2019 que se llevó adelante el 6 de abril fue un éxito rotundo.

Institutional, April 2019 - What's going on?

It was a joyful day accompanied by fantastic weather where Staff, Parents and Students blended together as a community to support our Solidarity Projects as a gratifying example of Friendship and Service.

The kindness and generosity of Northlands was evident via all the many, many families, who donated their time and effort, some by setting up attractive and fun games, popcorn stands, crepes, smoothies, even a glass recycling station, etc., and others by donating wonderful prizes for the raffles in addition to food and meat for the Grill, beverages and delicious ice creams.

A deep sense of our shared history was added, by the dynamic team of ladies from our History Project who shared their passion about Northlands´ story with our youngsters: old school uniforms, photographs and heirlooms were on display as well as some of our students practicing their calligraphy using fountain pens, sat at old school desks!

We are really proud and grateful with the funds raised by this year’s event. They have exceeded our expectations thanks to the whole Northlands Community that gave a selfless hand to support our Solidarity projects focused on Chaco and Rosario del Tala.

Thanks to everyone involved!

Fue un día muy alegre, acompañado de un clima inmejorable donde el Staff, las familias y los alumnos se unieron como Comunidad para dar su apoyo a nuestro proyectos solidarios en un gratificante ejemplo de Amistad y Servicio.

La amabilidad y generosidad de Northlands se hizo evidente a través de todas las familias que entregaron su tiempo y esfuerzo, algunos montando coloridos puestos de juegos divertidos, stands de pochoclo, licuados, crepes y hasta una estación de reciclado de vidrio, por nombrar algunos, y otros que donaron increíbles premios para las rifas, además de panes y carne para la parrilla, bebidas, snacks y unos deliciosos helados.

El dinámico equipo de nuestro “History Project” compartió con los jóvenes un profundo sentido de nuestra historia: antiguos uniformes escolares; fotografías y reliquias y hasta algunos de nuestros estudiantes practicando caligrafía con plumas estilográficas, ¡sobre los viejos escritorios del Colegio!

Estamos orgullosos y muy agradecidos por la recaudación alcanzada por este evento. Realmente excedió las expectativas gracias a toda la Comunidad que hizo un gran aporte con su ayuda desinteresada para los proyectos solidarios enfocados en el Chaco y Rosario del Tala.

Gracias a todos los que participaron!

Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success. Our 2019 Kermesse and Intercultural event held on April 6th was a huge success.