Passion for Hockey

Bruno, passion for hockey

Bruno, pasión por el hockey

Beyond NORTHLANDS' Walls (*), November 2017 - What's going on?

Bruno D S, student in Olivos Secondary, obtained the title of Metropolitan Champion in Field Hockey together with his team at the Ciudad de Buenos Aires Club, in the final “Caballeros to 7ma” Play offs. Top 10 2017 to GEBA by 2 to 0. The match was played in the Sociedad Alemana de Gimnasia Sede Los Polvorines, on 19 November It is his first official title, since up to 8th. division there are no positions tables. He will be changing category next year.

Bruno plays field hockey since he was 6 years old at the Ciudad de Buenos Aires Club. While in 8th Division A they finished First and undefeated as they won 18 matches and drew the remaining. In 2018 he will play in the 6th Division.

At NORTHLANDS we are proud that our students enjoy and are passionate about sports. Congratulations Bruno!

Bruno D S, alumno de Secundaria Olivos, se consagró en Campeón Metropolitano de Hockey sobre Césped, al vencer con su club Ciudad de Buenos Aires, en la final de los Play offs de Caballeros A 7ma. Top 10 2017 a GEBA por 2 a 0. El partido se disputó en Sociedad Alemana de Gimnasia Sede Los Polvorines, el 19 de noviembre pasado. Es su primer título oficial, ya que hasta 8va. división no se lleva tabla de posiciones y su despedida de la categoría.

Bruno juega al hockey sobre césped en el club Ciudad de Buenos Aires desde los 6 años y este no es el primer logro, ya que jugando en 8va. “A” terminaron primeros e invictos al ganar 18 partidos y empatar el restante. EL año 2018 próximo jugará en 6ta. División.

En NORTHLANDS nos enorgullece que nuestros alumnos disfruten y se apasionen por el deporte. ¡Felicitaciones Bruno!

Bruno, passion for hockey Bruno, passion for hockey Bruno, passion for hockey Bruno, passion for hockey

(*) Beyond NORTHLANDS' Walls / Más allá de NORTHLANDS

In this section, we pay recognition to the hard work and dedication of students, Old Northlanders and teachers who have excelled at an activity outside of School.
We are very proud of the outstanding achievements of our students and we feel it is important to congratulate them and show our support.
En esta sección queremos reconocer el esfuerzo y la dedicación de alumnos, graduados y docentes que han sobresalido en actividades fuera de NORTHLANDS.
Estamos muy orgullosos de sus excelentes logros y creemos que es muy importante difundirlos y que sepan que cuentan con todo nuestro apoyo.