Susan Arndt, a model of NORTHLANDS’ pride

Susan Arndt, modelo de orgullo en NORTHLANDS

Beyond NORTHLAND´S Walls (*), May 2018 - What's going on?

We are pleased to announce that our former Kindergarten Headmistress is delivering training courses for teachers and school managers at Saint Andrews University. We are happy to have our Metacognition and Portfolio projects, developed in collaboration by all Northlands’ teachers, being transmitted to teachers from other institutions. We are proud to be sharing what we have built together at Northlands!

Nos es grato comunicar que nuestra exdirectora de Nivel Inicial Susan Arndt se encuentra dictando cursos en la Universidad de San Andrés para la formación de Directivos y docentes. Es un placer que su experiencia en los proyectos de Metacognición y portafolios desarrollada con la colaboración de todos los maestros de Northlands sea transmitida a docentes y Directores de otras instituciones.
Nos sentimos orgullosos de poder compartir lo que construimos en Northlands.

(*) Beyond NORTHLANDS' Walls / Más allá de NORTHLANDS

In this section, we pay recognition to the hard work and dedication of students, Old Northlanders and teachers who have excelled at an activity outside of School.
We are very proud of the outstanding achievements of our students and we feel it is important to congratulate them and show our support.
En esta sección queremos reconocer el esfuerzo y la dedicación de alumnos, graduados y docentes que han sobresalido en actividades fuera de NORTHLANDS.
Estamos muy orgullosos de sus excelentes logros y creemos que es muy importante difundirlos y que sepan que cuentan con todo nuestro apoyo.